sobota, 21 czerwca 2014

Na początek krótkie imaginy z gifami :D
1. Wchodzisz zmęczona do domu i zastajesz chłopców 


Ty: yyyyy.... Co wy wyprawiacie ??
Zayn: OOOOO (T.I) już jesteś, tęskniliśmy za tobą
Ty: super, ale co to ma znaczyć ??
Lou : Kochamy Cię,mała
Ty: ooooo , ja też was kocham , wariaci!


2. Niall bardzo za Tobą tęskni, a ta maskotka przypomina mu o Tobie


3.  Lou przytrzasnął sobie palec
L: aaaaaaa jak boli!!!!!!!!!!!!!!
Harry: Daj, pocałuję i przejdzie
5 minut później:
- ooo dzięki stary, już lepiej 


4. Niall uczy Cię tańczyć



5. Powiedziałaś Liamowi ,że nie masz czasu wyjść z nim dzisiaj na miasto.
Liam: 

6. Zayn miał Cię dzisiaj przedstawić swoim rodzicom. Reakcja Zayna, gdy Cię zobaczył w nowej mini: 

7. Godzina 16:00, Chłopaki czekają na Ciebie pod szkołą;
Ch: No gdzie ona jest?? Ale nudaaaaa...
L: Ejjj czekajcie, czy ( T.I.)  nie ma lekcji do 14??
Ch: Ooops, spadamy stąd 

8. Wyjechałaś na 2 tygodnie do przyjaciółki , Zayn z tęsknoty przegląda wasze wspólne fotki . 

9. Harry, pokaż nam, jakim ruchem tanecznym poderwałeś ( T.I )
H: Ooooo....  takim 



10. Jesteś razem z córką i mężem Louisem na placu zabaw
Wasza córka : Tatusiu , jak robi piesek??
Lou: Jakoś , mniej więcej.... tak :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka :D mam nadzieję,że imagify przypadły wam do gustu . :D Bardzo proszę o komentarze, bo motywują mnie one do dalszego działania . :D <3 Buziaki!!!! :*

2 komentarze:

  1. Hej moja droga! powiem tak: Imaginy są naprawdę świetne trochę krótkie , ale świetne! :D Ciesze się że znalazłam ten link u Ciebie na profilu bo pewnie (znajać moje szczęście) nie trafiłabym na to. Jak chcesz możesz odwiedzić moje blogi o 1D i nie tylko :D . http://imaginyochlopcachzonedirection.blogspot.com/ i http://nessamartineznowypoczatek.blogspot.com/ mam nadzieję że ci sie sopodobają życzę dalszej weny ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D bardzo Ci dziękuję za wsparcie :D Bardzo chętnie odwiedzę Twoje blogi :D

      Usuń