niedziela, 29 czerwca 2014

Imagin Zayn cz.1










Cześć! Nazywam się (T.I). Mam 25 lat i mogę o sobie powiedzieć,że jestem osobą spełnioną . Pracuję jako producentka telewizyjna . To było moje marzenie od zawsze . Mam piękny dom w samym centrum Londynu. Mam 2 koty - Meg i Susan . Ludzie często mówią, jak bardzo mi zazdroszczą pieniędzy , drogiego Kabrioletu , ciuchów itd. Ja jednak pomimo wszystko nie jestem aż tak szczęśliwa - wciąż jestem singielką . Zawsze spotykam idiotów, którzy najpierw bardzo mnie szanują, '' kochają" a później łamią mi serce . Tak bardzo chciałabym mieć w kimś oparcie. Oczywiście mam rodzinę, przyjaciół , znajomych z pracy, ale co z tego?? Bardzo brakuje mi  faceta. Marzę o wykształconym , uroczym, dobrym, zabawnym i troskliwym facecie , przy którym czułabym się bezpieczna . Niestety jeszcze takiego nie znalazłam .


********************************************************
Po powrocie z pracy , opadłam jak zwykle na kanapę . Nie miałam na nic sił . Zjadłam kolację , nakarmiłam zwierzaki i włączyłam telewizor. Natrafiłam  na jakiś program prowadzony przez jakiegoś idiotę, który krytykował samotne kobiety , twierdząc że są tak okropne i głupie,że żaden facet się za nimi nie ogląda . Też mi coś - absurd. Dalej tłumaczył,że stare panny z kotem powinny zacząć o siebie dbać , ubierać się seksownie, chodzić na imprezy i tam poznawać facetów. Jaki mądry się znalazł , debil - pomyślałam . Ale tak z drugiej strony na pewno kogoś ma - jest bardzo przystojny - wysoki, umięśniony brunet, o boskich czekoladowych oczach, ale niestety ma niewyparzony język, jak nie ma , o czym gadać, to niech wypieprza z telewizji .
     Po godzinie słuchania tych bzdur, wyłączyłam telewizor i tak sobie rozmyślałam o moim życiu .
********************************************************
Rano zerwałam się o 7:30. Cholera , spóźnię się do pracy. Mam dziś spotkanie z nową osobą z branży . Mamy kręcić z nią jakiś program . Pospiesznie się ubrałam w to :
 Zrobiłam sobie makijaż i pojechałam do pracy . Na szczęście zdążyłam. Poszłam do swojego gabinetu i dostałam wiadomość od mojej sekretarki , że dyrektor chce mi kogoś przedstawić . O rany, kolejna nowa produkcja i jak zwykle na mojej głowie . Co z tego ,że byłam prawą ręką szefa ??! Zwlekłam się na dół z mieszanymi uczuciami . W sali konferencyjnej siedział mój szef z .... nie no to chyba jakiś żart, mam nadzieję,że mi się przewidziało - to był ten "ekspert " z telewizji . Na żywo jest jeszcze przystojniejszy - O ( T.I ) opanuj się o czym ty myślisz - próbowałam sobie wybić go z myśli .
- O dzień dobry ( T.I ) - przywitał się mój szef
- Dzień dobry!
- Siadaj , przedstawiam Ci nowego gospodarza naszego najnowszego projektu - Zayn Malik
- Witam , ( T.I , T.N ) - przedstawiłaś się, podając dłoń Zaynowi
- Nie miałem pojęcia, że tu takie piękne kobiety pracują - odpowiedział
- Dziękuję - poczułaś , jak się czerwienisz.
- No myślę,że będzie Ci się dobrze pracowało u nas ,Zayn - powiedział twój szef
- Z taką panią producent - na pewno - odparł chłopak


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka :D mam nadzieję , że spodoba wam się ten imagin :D Co uważacie o pierwszej części ?? Bardzo proszę o komentarze :* Pozdrawiam Malikowa <3

1 komentarz: