niedziela, 31 sierpnia 2014

Imagin Harry cz.4

Wieczorem stało się to, czego się obawiałem-Mary zaprosiła mnie do kina. Co ja miałem zrobić? Na szczęście był przy mnie Lou.
- Stary zgódź się, nooo .
- Nie chcę ryzykować naszej przyjaźni.
- Bez ryzyka nie ma zabawy – uśmiechnął się łobuzersko.
- Louis, ja mówię poważnie.
- Kochasz ją ?
- Tttak!
- Nie mam pytań! Piszesz, czy ja mam wyrazić Twoją aprobatę ?
- Ehh pisz!
- Powaga ? Ok. – wystukał na klawiaturze. „  Kochanie, nie mogę się doczekać na nasze wspólne spotkanie. Z pewnością jesteś równie śliczna, jak i mądra. Ubierz się dla mnie ślicznie, złotko” Zanim zdążyłem przeczytać, kliknął enter.
- Zwariowałeś?! Lou!!!!
- Co ? Ciesz się , bo masz randkę z  Mary.
- Czy Ty nic nie rozumiesz ?! Jeśli Mary się dowie, to może być koniec naszej przyjaźni! A Ty jeszcze takie teksty!
- Harry, sam chciałeś !
- Ehh… - byłem zły i totalnie zrozpaczony, ale jak powiedziało się „A” to trzeba powiedzieć „B” . Tą maksymą zakończyłem ten szalony dzień zasypiając dość wcześnie, jak na mnie .
Następnego dnia
Mary’s POV.
Byłam taka szczęśliwa, już nie mogłam się doczekać spotkania z tym chłopcem. Zastanawiałam się, jak będzie wyglądał, czy mi się spodoba i najważniejsze, czy ja spodobam się jemu. Jedno wiem na pewno:to moja bratnia dusza. Dziś jest sobota, więc mam mnóstwo czasu na przygotowanie się , czyli make-up , dobranie odpowiedniego stroju i butów. Byłam z nim umówiona na 14, ale nie w kinie, tylko na jego prośbę w kawiarni, tej samej, w której przeżyłam już wielkie rozczarowanie.
Pewnym krokiem ruszyłam przed siebie. Próbowałam dodzwonić się do Harrego, ale on nie odbierał, co było bardzo dziwne, ale nie miałam czasu tym się przejmować. Weszłam do mojej ulubionej kawiarni i szukałam wzrokiem ShyBoy18. Nie mogłam znaleźć nikogo , kto mógłby nim być ,ale za to zobaczyłam Harrego.
- Harry ,co Ty tutaj robisz ? – zauważyłam, że jest czymś zdenerwowany i taki przytłoczony.
- ….
- Harry ,co się dzieje?– usiadłam na moment, serce mnie zabolało, jak zobaczyłam go  w takim stanie.
- Yyy a co ma się dziać, Mary ?
- No jesteś taki dziwny, stremowany i w ogóle. – cały czas rozglądałam się za ShyBoyem18 .
- Wydaje Ci się.
- Słuchaj nie widziałeś czasem chłopaka w naszym wieku, bo jestem z kimś umówiona i się spóźnia?
- Widziałem….
- Poważnie ? Gdzie ? Jest tutaj ? – wstałam, by dokładniej się rozejrzeć. Harry złapał mnie za rękę .
- Mary to ja jestem ShyBoy18… - byłam zdruzgotana i zdziwiona, jak on mógł tak mnie oszukać ?!
- Jak mogłeś ?! Oszukałeś mnie!!! Po co to było ?! Chciałeś się ze mnie ponabijać?! Zawsze byłeś przeciwny randkom przez neta , to postanowiłeś mi je wybić z głowy, tak ?!! – byłam dla niego podła, nie wiem czemu, gdybym wówczas wiedziała , o co chodzi, na pewno inaczej bym się zachowała.
- Mary, jaaa….. bo jaaaaa…. Ja się w Tobie zakochałem….- totalnie odjęło mi mowę. Zawsze byłam wielką gadułą, a teraz pierwszy raz w życiu nie wiedziałam, co powiedzieć.
- Zakochałeś się we mnie ? Od kiedy ?
- Kocham Cię od zawsze, ale nie umiałem Ci tego wyznać. Wstydziłem się i bałem się Twojego odrzucenia, bo to mogło zakończyć naszą przyjaźń.
- Ale czemu mi nie powiedziałeś ? Zrobiłeś ze mnie idiotkę, wiesz jak ja się teraz czuję ?! Spadam , na razie.
- Mary zaczekaj!
- Nie Harry, daj mi spokój! – byłam w ogromnym szoku, musiałam wyjść. Nie wiedziałam, co robić. Nigdy nie myślałam o nim w ten sposób. Może to był błąd…. Musiałam zapytać się swojego serca, co naprawdę czuję do Harrego. Nie wiedziałam, gdzie pójść, musiałam się komuś wygadać, więc poszłam do Amy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka Kochani ! Oddaję Harryego w wasze ręce. Liczę na wasze komentarze. :D Jak już wiecie niestety jutro rozpoczęcie roku szkolnego :( Kończą się wakacje i zaczyna ciężka praca. Z tego powodu imaginy będą się pojawiać troszkę rzadziej, bo zależy mi na dobrych wynikach w nauce. Pisanie dla was sprawia mi wielką przyjemność, mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nie zostawicie mojego bloga, bo tego bym nie chciała i nie zniosła. Postaram się dodawać w każdej wolnej chwili, ale na pewno nie będą się one  ukazywać codziennie. Obiecuję, że przynajmniej 2 razy w tygodniu będę coś publikować :* Pozdrawiam :D <3 Do następnego :D
Jade :)


14 komentarzy:

  1. O mój Boże. Cudowny aż brak słów. Mam nadzieję ze ona mu wybaczy i będą razem. Jejku jak teraz musi się czuć harreh :'( tak się bał Ale będzie dobrze musi być. Dziękuję ci za toze piszesz dla nas :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za to, że jesteś i że zostawiasz po sobie ślad :D :*

      Usuń
    2. Jesteś cudowna w tym co robisz i nigdy nie przestawaj pisać. KOCHAM dosłownie tego bloga :*****
      Zapraszam też do mnie http://how-to-stole-my-heart.blogspot.com teraz jest opowiadanie o Niallu :) :3 <3

      Usuń
  2. Może się powtórzę, ale to jest jeden z najlepszych <3
    Z niecierpliwością czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Następny postaram się dodać jutro :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie płakałam :') xd czekam na następny :D powodzenia w szkole :* ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nieeeee nie niech ona znim będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialny imagin :D Dawaj następny :D

      Usuń
  6. Awwww mam nadzieję, że będą razem <33

    OdpowiedzUsuń