sobota, 30 sierpnia 2014

Imagin Harry cz.3

- Żartujesz sobie, co nie ? Ale po co ?-byłam w szoku.
- Booo znasz go….. on może mieć każdą i właśnie się dowiedziałem, że jego dziewczyna pracuje jako modelka.
- I ??
- No i on tak tym szpanował, a ja co miałem powiedzieć, że kupiłem sobie niedawno 2 koty, Mary…
- Hmm noo nie wiem….
- Dobra, nie było pytania, jakoś to odkręcę.
- Noo powinieneś. Poważnie, Lou przyjeżdża ?
- A co ? Tobie też się podoba ?!
- Harry o co Ci chodzi ? –on najnormalniej w świecie był zazdrosny o Lou.
- O nic, nawet przyjaciółkę mi uwodzi.
- Harry, opanuj się, przecież sam powiedziałeś, że on ma dziewczynę.
- No i?
- Daleko mi do modelki, nie sądzisz ?
- Noo  nie….
- Dzięki – uśmiechnęłam się.- To kiedy przyjeżdża ?
- Dziś wieczorem, o 19.
- Czyli za 20 minut, to chodźmy do Ciebie, razem go przywitamy.
- Ok – powiedział zrezygnowany.
O 19 przyjechał Lou. Nic się nie zmienił od zeszłych wakacji.
- Siemano gołąbeczki – powiedział radośnie i przytulił na obydwoje mocno.
- Hej Lou, dawno się nie widzieliśmy.
- Noo Maryy jaka dżaga – przyjrzał się mi uważnie z uśmiechem, co zezłościło Harrego, co się z nim dzieje?
- Dzięki , Lou – uśmiechnęłam się szeroko.
- Noo Harry weź, wiem, że jest Twoja.
- Czyja jestem ?
- To wy nie jesteście razem ? – był wyraźnie zdziwiony.
- Noo nie, a dlaczego niby ?
- Bo pasowalibyście do siebie.
- Czy ja wiem ….- popatrzyłam na jego reakcję, ale Harry tylko się uśmiechnął.
*PERSPEKTYWA HARRYEGO*
Cieszyłem się z przyjazdu Lou. Uwielbiam z nim gadać. Tylko on wie, co czuję do Mary i prawię się idiota wygadał. Gdy tylko Mary wyszła, postanowiłem to z nim wyjaśnić.
- Co to było, Stary ?!
- Harry wyluzuj, nie skumała.
- Co wyluzuj ? Już nigdy Ci się nie zwierzę.
- Spokojnie, Harrold – odparł wesoło -cały Louis, 20 lat, a zachowuje się jak dziecko.
- Nie uspokajaj mnie!
- Dobra, założyłeś to konto ?
- Tak, ale ona była już na takiej randce i nie była zachwycona.
- Harry flirtuj z nią przez neta. Będzie łatwiej , a po za tym, Ty też się jej podobasz.
- Skąd wiesz ?
- Słuchaj starszego, doświadczonego kolegi, bo wiem, co mówię.
- Louis, ja widuję się z nią codziennie , a mam podrywać przez neta ?
- Skoro jesteś taki wstydliwy, mówię Ci, laski na to lecą, a teraz flirt przez neta, to jest norma, spoko, loczek.
Louis miał rację, postanowiłem wreszcie coś zrobić z moją miłością do Mary. Przemogłem się w sobie i…. napisałem do niej. Odpisała od razu i tak pisaliśmy całą noc. Co chwila uśmiechałem się do ekranu monitora, opowiadała mi o sobie i zadawała mnóstwo pytań, bałem się, że w końcu mnie rozpozna. ShyBoy18 jest tylko jeden i to mogło mnie wydać , ale nie myślałem o tym w tej chwili.
Następnego dnia , Mary była taka zadowolona, od razu zaczęła opowieści o ShyBoy18, a ja musiałem udawać, że nie mam pojęcia,  o co chodzi.
- Harry, czy ty mnie w ogóle słuchasz ? – zapytała z uśmiechem.
- Słucham…
- Jasne, co jest , gadaj!
- Nic, na serio.
- Chodzi o Lou ?
- Nie, zmęczony jestem.
-  Ja też, całą noc pisałam z tym chłopakiem i wiesz co, dziś poproszę go o spotkanie w realu.
Nie mogłem w to uwierzyć. Wyda się. Wszystko się wyda!!!!!
- Ale po co ? Znowu możesz przeżyć rozczarowanie, tak jak z tym maminsynkiem.
- Ojj Harry ten chłopak jest zupełnie inny.. taki słodki, uroczy i zabawny… – rozmarzyła się , co było mi na rękę, bo to  oznacza, że jakieś tam szanse u niej mam.
- Ale nie sądzisz, że to za wcześnie ?
- Wyluzuj, najwyżej znowu po Ciebie zadzwonię – uśmiechnęła się . – chodźmy, bo spóźnimy się na matmę – pociągnęła mnie za rękę i wesoło ruszyła przed siebie.
- Dobra, dobra , ale obiecaj, że się z nim nie umówisz.
- A co ? Zazdrosny jesteś ?– wybuchła śmiechem.
- Nie, tylko się martwię. – przytuliłem ją, a ona odwzajemniła uścisk. Dziwne, znamy się tyle lat, a ja boję się jej powiedzieć,co do niej czuję.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejo :D ! Trzecia część czeka na wasze komentarze. Piszcie, co o niej sądzicie. Każdy komentarz wywołuje u mnie radość  i chęć do dalszego pisania :D Do następnego :*


17 komentarzy:

  1. Jest świetny! ❤ czekam na 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonały. Jezu to jest takie fslhnfvjbefgksjfbkjbsvbsv aż brak słów czekam z niecierpliwością na nn już sie nie mogę doczekać jak to przebiegnie ta cała znajomość przez internet :D mam nadzieję że ona dowie się że to Harry i będą razem. On jest taki słodki <333333333333333 ja chcę już nn :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dam rady do jutra wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś nominowana do Libster Awards. 
    Więcej na moim blogu 
    wywh-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskiiii :D Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooo :D Słodki Hazza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwww jaki kochany <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać nexta :D :*

    OdpowiedzUsuń