piątek, 21 listopada 2014

Info

Witajcie kochani! Strasznie was przepraszam za moją nieobecność. Mam problem z komputerem, straciłam wszystkie imaginy, które na nim zapisałam. Musze zacząć pisać je jakby od nowa, a na to potrzebuję czasu. Obiecuję wam, że jak tylko odbiorę kompa z naprawy pojawi się kolejna część Zouisa oraz inne imaginy oczywiście. Naprawdę bardzo mi przykro :-( liczę na wasze zrozumienie. Postaram się jak najszybciej dodać kolejnego posta, wynagrodzę wam tą nieobecność, obiecuję :-)                                                                   Pozdrawiam i do następnego :*                                                                                

2 komentarze:

  1. Nie martw się kochana ;**** na takie boskie imaginy warto czekać. Już się nie mmogę doczekać kolejnej części Zouisa ;) najbardziej nam wynagrodzisz dodając kolejną część. Ja cię kocham i będę czekać :*******

    OdpowiedzUsuń