piątek, 11 grudnia 2015

Info

Witajcie kochani ! Bardzo mi przykro ,ale nowy post będzie najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu.  Gorący okres w szkole , multum prac semestralnych i powiększająca się stale liczba lektur do przeczytania niestety nie pomaga mi w pisaniu. Kurcze, tak bardzo chciałabym coś pisać ,ale nie mam ani minuty wolnego -,-. Pociesza mnie fakt ,że już niedługo święta , co oznacza odpoczynek i mnóstwo czasu na pisanie dla was, co jest dla mnie czystą przyjemnością! 
Kocham was i pozdrawiam :**

5 komentarzy:

  1. Spokojnie, poczekamy. Życze ci powodzenie. A w święta będę codziennie zaglądać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** To wiele dla mnie znaczy <3 kocham <3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... ogólnie nie czytam twojego bloga, ale wpadłam tu teraz w sumie przypadkiem, i chciałam ci powiedzieć, że to co robisz jest cudowne :)
    nie wszystko jest perfekcyjne, ale nie oszukujmy się, kogo to obchodzi? :V
    po prostu kocham cię za to, nie tylko mówie o pisaniu, ale o tym, że jesteś, bo jak pewnie zdążyłyście już zauważyć, blogi stworzone w latach 2010/12 w 80% zostały już pozawieszane itd. popatrzcie na to ile Directionerek było w 2013, a ile jest teraz, dla mnie jest to niewyobrażalna liczba.
    nie osądzam, wiadomo, każdy ma swoje sprawy i to jest najważniejsze
    ale nie już nie o tym... to jest smutne, jak widzisz, że ktoś przestaje robić coś w czym jest naprawdę dobry, jesteś jedną z niewielu osób, które starają się BYĆ
    z lekka się rozpisałam, ale chcę powiedzieć jeszcze jedno.
    NIE MARTW SIĘ, mało kto ma całe 24h na pisanie i siedzenie przed komputerem, kochamy cię i obyś była z nami jak najdłużej.
    <3
    ps. XDD nie jestem najlepsza z polskiego, nie chodzi o wykonanie, tylko o treść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! Dzięki takim komentarzom mam power do pisania. Miód na moje zapracowane serduszko *-*
      Powtórzę to jeszcze raz :BEZ WAS KOCHANI MÓJ BLOG NIE ISTNIEJE . JESTEŚCIE DLA MNIE NAJWAŻNIEJSI! !
      KOCHAM KOCHAM KOCHAM <3 <3

      Usuń