środa, 30 lipca 2014

Imagin Zayn cz.4

- No ładnie, gdzie mama ?
- ….
- Zayn!!!!!
- Poszła do sklepu.
- Aaaaa jak już poszła, Ty musisz się przystawiać do mojej kumpeli ?!
- Uspokój się, zachowujesz się jak rozwydrzone dziecko!
- Możecie się nie kłócić ? – postanowiłam zareagować.
- Nie, bo on nie potrafi zrozumieć, że nie pozwolę mu Cię skrzywdzić !
- Nie, to Ty nie potrafisz zrozumieć, że się zakochałem, nigdy jej nie skrzywdzę, rozumiesz ?!
- Ejj, przestańcie !
- Przepraszam.
- Wali, mogę z Tobą pogadać w 4 oczy ?
- Tak, chodźmy do mnie.
Poszłyśmy na górę.
- Wali, ja go kocham, rozumiesz, kocham
- Po 2 dniach znajomości?
- Tak, czasem się tak zdarza, pozwól mi
- Ja wiem, że dziewczyna, którą zauważy mój brat to szczęściara, ale …
- Ale co ?
- Ja po prostu boję się, że jak wam się nie uda to..
- To co ?
- To nie będziesz chciała się ze mną zadawać, że zerwiesz ze mną kontakt.
- Wali.. – przytuliłam ją – posłuchaj, Zayn nie będzie miał wpływu na naszą przyjaźń.
- Obiecujesz ?
- Tak, obiecuję.
Zeszłyśmy na dół.
- Dobra, Zayn, przepraszam, przesadziłam, macie moje błogosławieństwo. Kocham Cię braciszku.
- Ooooo, ja Ciebie też, ale nie wtrącaj się , ok ? Hahahah
- Ok, ok , dobra, zjedzmy coś, głodna jestem.
- Aaaaa Wali, Niall o Ciebie pytał hahahah
- Serio ?
- Zakochał się chłopak, hahahha
- Myślisz, Majka ?
- Ja to wiem, leci na Ciebie.
- Uuuuuu moja mała siostrzyczka z moim kumplem,uuuu
- Spadaj idioto !
- Ktoś tu się czerwieni , hahahahah
- Na pewno nie ja, co nie Majka ?
- Daj jej spokój, Zayn hahaahhaha
- Hahhahaah ale powiem Ci coś, piękna
- hmm ?
- tak słodko , jak Ty się czerwienisz , nie czerwieni się żadna laska .
- Hahhahaha dzięki.
- dobra, ja lecę się przebrać – powiedziała Wali i zostawiła nas samych.
- Majka,czy chciałabyś zostać moją dziewczyną ?
- Jeszcze się pytasz ? Oczywiście, że tak, Zayn – wtuliłam się w jego silne ramiona.
* 3 miesiące później *
Jestem od około jednego miesiąca w Polsce. Razem z Zaynem utrzymujemy związek na odległość. Nie jest łatwo, tęsknię za nim. Codziennie rozmawiamy przez telefon, Skype’a , ale to nie to samo. Cały czas o nim myślę, jak się uśmiecha, jak mnie przytula, całuje, jak jest poważny, a jak szalony. Kocham go całym sercem. Wspominam każdy dzień, każdą noc.  Pewnego dnia dzwoniłam do Zayna, ale on nie odbierał. Zaczęłam się martwić. Zastanawiałam się, co robi, a co ważniejsze z kim . Ta niepewność nie dawała mi spokoju.
- Majka, zjedz coś – namawiała mnie mama.
- Nie mogę.
- Zayn na pewno zadzwoni, dziecko, spokojnie, wszystko się wyjaśni.
- Mamo, boję się.
- Zayn to świetny chłopak, kocha Cię, to widać . – Mama poznała Zayna na lotnisku, kiedy mnie odprowadzał .
- Jedz, bo wystygnie.
- Mamo, ja nie jestem głodna, rozumiesz ?!
- Nie krzycz , córeczko, wszystko się wyjaśni.
- Mam nadzieję.
Naszą rozmowę przerwał dzwonek do  drzwi .
- Zapraszałaś kogoś ?
- Nie, może to tata ?
- Nie , Majka, tata dziś przyjdzie późno, ma jakieś spotkanie do wieczora.
- Ehh, otworzę. Pewnie listonosz
- Otwórz.
Otworzyłam drzwi i stanęłam jak wryta , z pewnością to nie był listonosz.
- Zayn! Co ty tu robisz ? – rzuciłam się w jego ramiona.
- Tęskniłem za bardzo, skarbie ja nie mogę bez Ciebie żyć. Ten miesiąc był dla mnie koszmarem.
- Tak bardzo się cieszę, że przyjechałeś. Tęskniłam.
 - Dzieciaki, ja wszystko rozumiem, ale na korytarzu, może wejdziecie do domu, co ?  hhahaah –  śmiała się mama .
- Dzień dobry
- Cześć Zayn, dobrze , że przyjechałeś, bo ja z nią już wytrzymać nie mogłam.
- Moja mama ze mną też, więc doszedłem do wniosku, że…
- Że co ?
- Majka jest niepełnoletnia, więc postanowiłem się przenieść do Warszawy. Mam tu niedaleko mieszkanie. A jak Majka będzie pełnoletnia, to wtedy razem się zastanowimy, gdzie zamieszkamy.
- Poważnie, Zayn ? Boże, jak ja się cieszę. Kocham Cię. – znowu się na niego rzuciłam.
- Powiedziałem Ci, słońce, nie zależy mi na niepoważnym związku. Kocham Cię całym sercem i zawsze tak będzie.
- Jesteś najlepszym facetem na świecie – nie mogłam uwierzyć, że mój Zayn dla mnie zostawił Londyn i całe swoje dotychczasowe życie, by być ze mną. Teraz wiem, że Zayn zrobi dla mnie wszystko, tak jak ja dla niego. Już nic nie stanie nam na drodze do szczęścia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejo :D Imagin z Zaynem skończony . :D Mam nadzieję, że jest ok. :D Jutro zapraszam na imagin o Liamie . :D Z kim chcecie następny ? Komentujcie :D Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. To takie GENIALNE!!!!
    Kolejny chcę z Harrym, albo Louisem :D
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskiiiiii :D i czekam na Liama :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww :* Wzruszyłam się :') A u mnie o to trudno ;D :D
    Ale Niall i Wali. O NIE! NIEEEEEE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże dziewczyno. Piszesz świetnie. Przeczytałam dzisiaj wszystkie twoje imaginy. Nie moge doczekać się kolejnego. <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń