wtorek, 26 sierpnia 2014

Imagin by Lodo Comello & Jade Malik

Uwaga ! Za wszelkie zboczenia odpowiedzialna jest moja BFF - Lodo Comello – dziękuję za współpracę :* To był meega dzień , dziękuję :D <3
London’s POV
Zajęłam miejsce w ławce, czekając na Pana Horana, który uczył naszą klasę WDŻ. Lubiłam go, ale od pewnego czasu dziwnie się zachowuje względem mnie. Wszedł do klasy z tym swoim boskim uśmiechem wpatrują się w ławkę pod oknem, przy której ja siedziałam. Dziwnie się poczułam, a nim się obejrzałam zaczął sprawdzać obecność. Zaczął wyczytywać nazwiska uczniów naszej klasy.
- Mary Duncan?
- Obecna.
- London Lane? – zapytał wpatrują się we mnie. Zabrakło mi języka w gębie. Jego wzrok totalnie mnie zamurował.
- London Lane? – ponowił pytanie.
- Yyyyyyyy…. Jj.. jestem.
- Bardzo mnie to cieszy.
Po sprawdzeniu obecności, wprowadził nas w temat lekcji.
- Więc….. Na dzisiejszej lekcji dowiemy się , jakie są skutki zbyt wczesnego stosunku.
- Uuuuuu – śmiali się chłopcy. Ja jednak skupiona byłam tylko na nim. Podobał  mi się i to bardzo. Omg, właśnie myślę o nauczycielu w TEN sposób.
- Przyczyną tego problemu współczesnego świata mogą być dziewczyny, które swoim zachowaniem, ubiorem pociągają i prowokują do nieczystych myśli i czynów, co pamiętajcie jest grzechem. – Miałam wrażenie, że kieruje te słowa do mnie. Patrzył cały czas na mnie i seksownie przygryzał wargę. Spojrzałam na swój ubiór – krótka spódniczka i bluzka z prześwitem.. To ja już wiem, dlaczego tak na mnie patrzy.  Kiedy wreszcie dotarł do mnie jego słowa,przerwałam mu, wyrażając swoją opinię.
- Panie Niallu , nie zgadzam się, z tym , co Pan mówi! Faceci też mogą prowokować, np. puszczając oczka, przygryzając wargę, albo ciągłym gapieniem się w dekolt. – po tych słowach, Niall uśmiechnął i spuścił wzrok. Po kilku sekundach powiedział: Masz rację London, aczkolwiek to właśnie dziewczyny tak działają na facetów.
- Ale jak działają ?
- Prowokacyjnie.  Mężczyzna po tym może mieć różne myśli i odczucia, wiem coś o tym.
- Aha – powiedziała Laura – czyli Pan miał takie doświadczenie.
- Doświadczam tego codziennie. – znowu spojrzał na mnie, na co klasa : Uuuuuuuuu. Poczułam się niezręcznie. Czy on mówił o mnie ? Mam nadzieję, że tak.
Na następnej lekcji, Pani od chemii wysłała mnie do pokoju nauczycielskiego po dziennik. Wstałam i skierowałam się w stronę korytarza. Zapukałam i otworzył mi nie kto inny, jak Horan. Znowu poczułam się niezręcznie.
- Yyyy jaaaaaa chciałam…. Yyyy
- Bierz, co chcesz – przerwał mi z łobuzerskim uśmieszkiem.
- Bo jaaaaaa przyszłam po dziennik….
- Aha- wejdź-zrobiłam, jak prosił. W pomieszczeniu byliśmy tylko my. Idąc w stronę półki z dziennikami, potknęłam się o krzesło i wylądowałam w jego silnych ramionach. Podniosłam wzrok i dosłownie utonęłam w jego oczach. Zbliżył swoją twarz do mojej, ale ja spanikowałam i wyrwałam się z jego objęć. Wzięłam dziennik i wybiegłam z pokoju. Szybko otworzyłam drzwi do klasy.
- Ooo jesteś wreszcie , dziękuję za dziennik . Zgaduję,  że po drodze spotkałaś Pana Horana . –tylko spuściłam głowę i ruszyłam w stronę mojej ławki. Całą lekcję myślałam o tej sytuacji. Chciał mnie pocałować, a ja głupia uciekłam. Chyba tego nie przeżyję.
Wieczorem wybrałam się do kina na premierę jakiegoś horroru. Wchodząc na salę było tak ciemno, że nie widziałam absolutnie nikogo. Zajęłam miejsce  i oczekiwałam na rozpoczęcie seansu . Film był straszny, w Sali panowała ciemność. Kiedy na ekranie pojawiła się zjawa, przestraszyłam się i przytuliłam się do kogoś siedzącego obok. Miał męskie perfumy, których zapach był dziwnie znajomy . W tym momencie na Sali włączyły się światła , a ja dostrzegłam blond czuprynę i niebieskie oczy nikogo innego jak Nialla. Spanikowałam znowu i chciałam wyjść, ale on przytrzymał mi rękę .
- Boisz się mnie? – zapytał z uśmiechem.
- Yyyy niee,jaaaa muszę do toalety….
- Ale stój, jeszcze z Tobą nie skończyłem – powiedział żartobliwie.
„Boski, boski, boski” – pomyślałam i postanowiłam zostać. Niall nie zadawał więcej pytań, co bardzo mnie ucieszyło.
Następnego dnia, ostatnią lekcją było WDŻ. Lekcja jak zwykle minęła wesoło i niezręcznie, zwłaszcza dla mnie. Po skończonej lekcji, cała klasa udała się do szatni, z wyjątkiem mnie, ponieważ zatrzymał mnie Horan.
- Czego Pan ode mnie chce ? –zapytałam, kiedy stał niebezpiecznie blisko mnie. Nie odpowiedział, tylko zmniejszył odległość między nami. Znów chce mnie pocałować? Zaniemówiłam. Położył ręce na mojej talii, podnosząc delikatnie moją bluzkę. Do tego dołączył swoje usta, które złączył z moimi. Nie wyrywałam się, oddałam pocałunek z wielkim zaangażowaniem. Z każdą sekundą jego dłonie coraz bardziej unosiły mój top, a nasze usta coraz zachłanniej razem współgrały. Ta niebezpiecznie, pociągająco gra została przerwana przez woźną, która weszła do klasy i spiorunowała nas wzrokiem, po czym kiwając głową z dezaprobatą wyszła z klasy, zostawiając nas samych.
- Co teraz, wywalą cię, jak dyro się dowie? – zapytałam
- Nie wiem, dla mnie najważniejsza jesteś Ty. – zaniemówiłam. On widząc moje zakłopotanie ponownie mnie pocałował. Poczułam wirujące motyle w moim brzuchu.

*2 lata później.*
Kiedy skończyłam liceum nic nie stało na drodze do naszego szczęścia. Nialla nie wywalili ze szkoły, co bardzo nas ucieszyło. Moi rodzice , jak dowiedzieli się o moim związku z nauczycielem byli zdruzgotani, ale po jakimś czasie zaakceptowali go, tak jak reszta. Dziś wielki dzień, czekam na Nialla w naszym domu, by przekazać mu dobrą wiadomość: zostanie ojcem. Co do jego reakcji nie miałam żadnych wątpliwości, zawsze marzył o dużej rodzinie. Nie pomyliłam się, skakał ze szczęścia i nie mógł uwierzyć , że to dzieje się naprawdę.
- Odkąd Cię poznałem… już wtedy mnie sprowokowałaś-powiedział zmysłowo i złożył pocałunek na moich ustach.

7 komentarzy:

  1. Ja również dziękuje :D :* Imagin wyszedł Nam extraśnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie.... extra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O w mordę...;*(do buziaczka mnie sprowokowałas)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo jaki boski <3 no jakbym miała takiego nauczyciela jak Niall i do tego od WDŻ to też bym się tak ubierała :D co tu dużo mówić boski jak zawsze a i czekamy na kolejną cczęść o Liamie :*** a później Harry!!! :D już się nie mogę doczekać. Tryskam entuzjazmem :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Zboczuszki <3 hehehehehehe :D

    OdpowiedzUsuń