niedziela, 21 września 2014

Imagin Zayn cz.3

- Aha, oki – musiałam udawać, że taki obrót sprawy wcale mnie aż tak nie cieszy, co było trudne, po dzisiejszym poranku.
- Noo, Claudia, jestem głodna
- Już ? Dopiero jadłaś, no dobrze, to tam niedaleko jest kawiarnia, pójdziemy na ciacho ?
- Ciacho? – usłyszałam całkiem znajomy głos – jestem za
- Niall! – Lux rzuciła mu się na szyję.
- A ja to co ? – naburmuszył się Zayn
- Ciebie kocham najbardziej na świecie, wujku – uśmiechnęła się blondi.
- Oooo, to zrobimy tak, wujek Niall zabierze Cię na ciacho ,  a ja zostanę z Twoją siostrą, hmm ?
- Oki, ale wujek nie będzie mi nic wyjadał!
- Niall masz nie wyjadać  - zaśmiał się Zayn
- Pff sam sobie kupię, chodź Luxi – Niall wziął małą na ręce i zostawili nas samych.
- Mam nadzieję, że tęskniłaś tak bardzo, jak ja. – powiedział czule.
- Wcale nie tęskniłam – pokazałam mu język.
- Proszę ? Mam nadzieję, że się przesłyszałem – uśmiechnął się i położył ręce na moich biodrach.
- No nie wiem, nie wiem – położyłam mu ręce na szyi.
- Robisz to specjalnie.
- Ale co ?
- Droczysz się ze mną, ale powiem Ci, że baaaaardzo mnie to kręci.

- Aha, pociągam Cię ?
- Może…
- Przecież przed chwilą to powiedziałeś – walnęłam go w ramię z łobuzerskim uśmiechem.
- Hmm, no nie wiem. – przygryzł swoją wargę.
- Aha – usiadłam na kocu tyłem do niego, specjalnie, czekałam na jego ruch. Zayn przybliżył się do mnie i usiadł za mną, mocno przytulając mnie do siebie.
- Podobasz mi się – szepnął mi do ucha, na co momentalnie się uśmiechnęłam.
- Tak ? – odwróciłam się do niego i popatrzyłam na jego  cudne brązowe oczy i zatopiłam się w nich.
- Tak – odpowiedział i delikatnie musnął moje usta, ułożył ręce na mojej talii ,podniósł mnie i usadził na swoich kolanach. Wtopiłam swoje dłonie w jego kruczoczarne włosy. Całowaliśmy się bardzo namiętnie, jakby nasze usta znały się od zawsze.
- Musisz mieć jakieś wady – powiedziałam z uśmiechem mierzwiąc jego włosy.
- To je znajdź, ślicznotko – założył moje włosy za ucho, po czym znowu zaczął mnie całować. Podobało mi się to i to bardzo.
Od tego dnia jesteśmy parą z Zaynem, ale niestety musimy to ukrywać przed światem niby dla mojego dobra, ale to było okropne , kiedy nie mogłam go przytulić, pocałować ani okazywać jakichkolwiek czułości w miejscu publicznym. To było okropne, kocham go, ale czuję, że dłużej tak nie wytrzymam. Dziś Zayn zaprosił mnie na randkę. Postanowiłam zrobić wszystko, by zrobić na nim jak najlepsze wrażenie. Ubrałam seksowną sukienkę i zrobiłam wyzywający makijaż. Gotowa czekałam na jego przyjazd. Spóźniał się, z każdą chwilą niecierpliwiłam się coraz bardziej, tęskniłam za nim. W końcu usłyszałam dźwięk przychodzącego sms’a, który jak się okazało był od Zayna i brzmiał tak „ Słońce, musimy przełożyć naszą randkę, mam dziś ważny wywiad, mam nadzieję, że się nie gniewasz, jak chcesz, to zabierz się z Lou, chciałbym Cię mieć przy sobie, skarbie. Kocham Cię <3 ;*”
 Byłam zawiedziona, jaki wywiad?! Wiedziałabym o nim, ale po co miałby go okłamywać.
- Ooo córeczko, wow, jak Ty cudnie wyglądasz – mama przyjrzała mi się z uwagą.
- Dzięki, ale to i tak bez sensu, mamo, chłopaki mają wywiad ?
- Tak, właśnie się o nim dowiedziałam, sami sobie go załatwili, dziwne. Jedziesz ze mną ?
- Tak, tylko się przebiorę.
- Ok, Claudia ?
- Tak ?
- Przykro mi, że musicie ukrywać wasz związek.
- Noo, mało osób o nas wie,to jest naprawdę trudne, mamuś.
- Wiem skarbie, ale powiem CI jedno : Zayn jest bardzo w Tobie zakochany.
- Wiem mamuś, tylko miłość to nie wszystko, bo potrzebne jest jeszcze wspólne spędzanie wolnego czasu, randki, czułość nie tylko w domu, nie możemy nigdzie iść razem, bo ktoś nas zobaczy, to jest mega irytujące.
- Hmm wiesz córeczko ja tam trzymam za was kciuki, najważniejsze jest, że się kochacie.
- Noo tak – przebrałam się  i pojechałyśmy z mamą do studia.
Kiedy byłyśmy już na miejscu, chłopcy byli już prawie gotowi, Zayn przytulił mnie i szepnął dyskretnie
- Przepraszam Cię to się już nie powtórzy, skarbie
- Obiecanki cacanki – bąknęłam
- Nie gniewaj się,hmm ? – uśmiechnął się , wiedział, że zawsze mnie kupi tym uśmieszkiem, cholera, on i ten jego urok, no na serio.
- Kocham Cię – chciałam go pocałować, ale niestety jesteśmy w miejscu publicznym.
- Zayn, wchodzimy – powiedział Harry.
- Ok, już idę , zaraz wracam Skarbie i będę tylko Twój.
- Idź wariacie – zaśmiałam się.
-Kocham Cię – szepnął i udał się do studia programu TodayShow. W milczeniu stałam za kulisami i przyglądałam się rysom twarzy Zayna, wydawał mi się taki jakiś zdenerwowany, jakby się czegoś obawiał. Wiedziałam, że nie przepada za wywiadami, bo go stresują, ale dziś był jakby nieobecny.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka :D Przedostatnia część Zayna gotowa. Co o niej myślicie ? :D Mam nadzieję, że nie jest aż tak zła :P . Dziękuję za wszystkie komentarze i czekam na więcej XD. Co powiecie na to, by kolejny imagin był o Niallerku ? :D 

11 komentarzy:

  1. Tak w skrócie:
    -Ta część jest aaeuifgaoihsiudgfpwrh!!!!
    -Następną też będzie gesiugfoisdhufsuetlasfihes!!! Albo nawet lepiej, nie wiem nie czytałam.
    -Tak, chcę następnego z Niallem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D I bardzo mnie cieszy, że Ci się podoba :D

      Usuń
  2. hej wybacz mi kochana. dawno mnie nie było. :( mam nadzieję że się nie gniewasz że nie komentowałam ostatnio ale dużo nauki. miałam zapierdziel w szkole. rozdział jak zawsze cudowny. jesteś niesamowita. to jak piszesz <33333333 CUDO. i tak jak chcę kolejnego z Niallerkiem. ten wcześniejszy z nim był taki cudowny że często go czytam *_*
    P.S. zapraszam też na moje blogi ten o Niallu :D http://how-to-stole-my-heart.blogspot.com/
    i nowy dzisiaj założony o Zaynie. jest dopiero zwiastun i bohaterowie ale również zapraszam http://alwaysmorethanthis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, ja sama ledwo daję sobie radę z pogodzeniem szkoły, nauki i innych obowiązków :D. Chętnie zajrzę na Twoje blogi :D

      Usuń
    2. Będzie mi ogromnie miło <3 już nie mogę doczekać się o Niallu widzę go oczami wyobraźni <3333

      Usuń
  3. prosze... niech będzie to o czym myśle

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to jest boskie <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj nexta, skarbie ;*

    OdpowiedzUsuń